تخليه چاه براي چه مواردي استفاده مي شود

۶۰ بازديد

تخليه چاه براي چه مواردي استفاده مي شود

 

تخليه چاه زماني انجام مي شود كه شما يك ساختمان قديمي داشته باشيد  چاه بازكني شرق تهران كه داخل آن چاه باشد آن چاه پرشده باشد لذا براي جلوگيري از ايجاد هرگونه مشكل نياز به تخليه چاه مورد نظر داريد.همچنين زود تبليغ كردن در اين مورد ميتواند از هزينه هاي اضافي آن جلوگيري كند.و همچنين براي اينكه چاه تان دير تر پر شود نياز است كه يكسري موارد را رعايت كنيد و اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه در بعضي از موارد ممكن است كه شما ببينيد كه خيلي زود چاه فاظلاب تان پر شده است اين به دليل نشتي چاه و نشست زمين مي تواند باشد.

 

قيمت تخليه چاه

 

قيمت هاي مختلفي براي تخليه چاه وجود دارد در شركت ما اين قيمت ها مقرون به صرفه است. همچنين قيمت تخليه چاه بستگي به نوع شركت ،قديمي و جديد بودن و همچنين استفاده از تجهيزات جديد و يا قديمي و همچنين استفاده از نيروي مجرب و آموزش ديده قيمت تخليه چاه را تعيين مي كند . چاه بازكن  تخليه چاه شمال تهران مثلا قيمت تخليه چاه شمال تهران با جنوب تهران متفاوت است.اين نكته را هم در نظر بگيريد كه سازمان هاي نظارتي قيمت مصوب خودشان را به شركت ها اعلام مي كنند و شركت ها مجبورند از آنها اطاعت كنند و اگر شركتي فراتر از حد تعيين شده قيمت گذاري كند با برخورد تعضيرات مواجه خواهد شد

 

انواع تخليه چاه در شمال تهران

 

مهم ترين تفاوتي كه بين شركت هاي تخليه چاه در شمال تهران با جنوب تهران وجود دارد استفاده كردن از تجهيزات مدرن و بروز در شمال تهران است كه اين امر در جنوب تهران بسيار نادر است. هر چه تجهيزات و نيروي انساني در يك شركتي بهتر باشد امكان تخليه چاه با كيفيت و سرعت بيشتري انجام مي شود. لوله بازكن تخليه چاه غرب تهران البته قيمت شركت هايي كه اين سرويس دهي را انجام ميدهندبسيار باهم متفاوت است.بعضي از شركت ها به صورت مكانيزه و نيم مكانيزه اين كار را انجام ميدهند.

 

تخليه چاه مكانيزه چيست و چگونه است؟

 

معمولا تجربه ثابت كرده كه شركت هايي كه اين كار را انجام ميدهند به صورت باكيفيت تري اين كار انجام مي شود. زيرا آنها از تجهيزات و خدمات با كيفيت تري استفاده مي كنند تخيله چاه شمال تهران به همين دليل قيمت آنها نيز نسبت به جاهي ديگه بالا است. در اين بين متاسفانه شركت هاي تخليه چاه اي هم هستند كه به دروع مي گويند كه ما از تجهيزات مدرن و مكانيزه استفاده مي كنيم اما تجهيزات آنها بسيار فرسوده و قديمي است پس مراقب باشيد تا گول اين گونه شركت هارا نخوريد و سرمايه خود را از دست ندهيد.

 

چه عواملي ممكن است بر پر شدن يك چاه تاثير بگذارد؟

 

به طور كلي جنس چاه و جنس زمين، قطر چاه، عمق چاه،ومتراژ انبار چاه در پر شدن چاه دخيل اند.گاهي ممكن است به دليل ساخت و ساز و افزايش تبغاتو استفاده از يك چاه مشترك براي همه ي طبقات وعدم استفاده از يك چاه جديد همه ممكن اند از عوامل نشست چاه و پرشدن ان با شند. بنابراين، دستورالعمل هاي زير ضروري است چاه بازكني شرق تهران و مي تواند به صورت محلي يا منطقه اي براي موفقيت در انتخاب محل چاه اعمال شود .مناطق كم ارتفاع در مقايسه با نواحي شيب‌دار و ارتفاعات براي غرق شدن چاه‌ها مطلوب‌تر هستند، زيرا آب‌هاي زيرزميني در جهت شيب نزولي جريان دارند.

 

پوشش گياهي در جايي رشد مي كند كه آب هاي زيرزميني در اعماق كم موجود باشد. بنابراين، وجود پوشش گياهي ضخيم نشان دهنده ذخيره بزرگ آب زيرزميني در عمق كم است. با اين حال، وجود پوشش گياهي مانند گياهان بياباني نشان دهنده كمبود آب زيرزميني در اعماق كم است، زيرا آنها آب را از سطح زيرين جذب مي كنند و آن را در برگ ها و ساقه هاي گوشتي ضخيم خود ذخيره مي كنند.

 

مناطقي كه شامل خاك ضخيم يا پوشش آبرفتي و سنگ‌هاي هوازده، شكسته، درزدار و گسل‌شده هستند، نشان‌دهنده ذخيره‌سازي خوب آب‌هاي زيرزميني هستند، زيرا از نفوذ تغذيه آب‌هاي زيرزميني پشتيباني مي‌كنند. با اين حال، خاك هاي ريزدانه مانند خاك رس نمي توانند از نفوذ آب هاي زيرزميني پشتيباني كنند. علاوه بر اين، آنها نمي توانند آب را از جايي به مكان ديگر منتقل كنند و به دليل ركود، آب زيرزميني شور دارند. خاك هاي درشت دانه آب را منتقل مي كنند و از اين رو آب قابل شرب است. مناطق صخره اي طاس فاقد چنين شرايط مساعدي هستند زيرا اجازه نفوذ آب را نمي دهند. بنابراين، اين سنگ ها نشان دهنده كمبود آب زيرزميني است.

 

آب هاي سطحي مانند مخازن، حوضچه ها، درياچه ها، نهرها، مخازن و رودخانه ها به عنوان منابع تغذيه نواحي مجاور عمل مي كنند. بنابراين، اگر چاه ها را در داخل و اطراف مناطق آب هاي سطحي غرق كنيم، چاه ها مي توانند آب كافي توليد كنند.

 

بررسي چاه هاي موجود در مجاورت محل چاه هاي پيشنهادي با توجه به پوشش خاك، انواع سنگ (سنگ سخت يا سنگ نرم) و شرايط ساختاري آنها (شكستگي، درزه، گسل و ...) عمق تا سطح آب و عملكرد چاه مي باشد. براي داشتن تصويري واضح از شرايط هيدروژئولوژيكي يك منطقه ضروري است.

 

تخليه چاه شمال تهران

 

اسكن شرايط هيدروژئولوژيكي زيرسطحي مانند عمق زون خاك، ناحيه هوازده، ناحيه شكسته/درزدار و ناحيه شكسته نشده از سطح زمين ضروري است. از اين بررسي ها مي توان عمق ناحيه اشباع و كيفيت آب (شور يا غير شور) را ارزيابي كرد. چنين بررسي هايي بايد در تابستان انجام شود تا از عمق واقعي منطقه اشباع مطلع شود. اين منطقه عموماً در تابستان عميق و در ساير فصول كم عمق است. اگر بررسي‌ها را در فصل‌هايي غير از تابستان انجام دهيم، ممكن است شرايط آب در تابستان كاهش يا خشكي داشته باشد، زيرا عمق كم ناحيه اشباع مشاهده شده از فصول باقي‌مانده مي‌تواند كاهش يابد.

 

اگر دو چاه در يك زمين كم و بيش دشت نزديك به يكديگر قرار گيرند، به دليل تداخل چاه، زماني كه هر دو چاه به طور همزمان پمپاژ مي شوند، به خصوص در تابستان، منبع آب مي تواند به شدت تحت تأثير قرار گيرد. اين به اين دليل است كه آب يك چاه كم عمق نسبت به آب چاه عميق مي تواند به سرعت تخليه يا خشك شود. بنابراين، حفظ فاصله 150-300 متر در مناطق آبرفتي و 75-150 متر در مناطق سنگي بين دو چاه مهم است.

 

سطح آب در هر منطقه مي تواند در تابستان به دليل عدم تغذيه نفوذي كاهش يابد يا خشك شود. اما كاهش سطح آب در ارتفاعات نسبت به مناطق كم ارتفاع همان محل به دليل پمپاژ زياد چاه ها در اراضي كم ارتفاع مي تواند سريع باشد كه گاه بدون توجه به فاصله چاه ها منجر به خشك شدن چاه مي شود. بين آنها. اين شرايط مي تواند به سطوح هشدار دهنده برسد، جايي كه آپارتمان ها بيشتر به دليل بهره برداري بيش از حد هستند.

SEOبهينه سازي موتور جستجو چيست؟

۵۶ بازديد

SEOبهينه سازي موتور جستجو چيست؟

SEO مخفف "بهينه سازي موتور جستجو" است. به عبارت ساده، اين به معناي فرآيند بهبود سايت شما براي افزايش ديد آن است، زماني كه مردم محصولات يا خدمات مرتبط با كسب و كار شما را در گوگل، بينگ و ساير موتورهاي جستجو جستجو مي كنند. هر چه صفحات شما در نتايج جستجو بهتر ديده شوند، احتمال بيشتري براي جلب توجه و جذب مشتريان بالقوه و فعلي به سمت كسب و كارتان وجود دارد. سئو چگونه كار مي كند؟

موتورهاي جستجو مانند گوگل و بينگ از ربات ها براي خزيدن صفحات در وب، رفتن از سايتي به سايت ديگر، جمع آوري اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست استفاده مي كنند. فهرست را مانند يك كتابخانه غول پيكر در نظر بگيريد كه در آن يك كتابدار مي تواند يك كتاب (يا يك صفحه وب) براي كمك به شما پيدا كند كه دقيقاً همان چيزي را كه در آن زمان به دنبال آن هستيد پيدا كنيد.

سپس، الگوريتم‌ها با در نظر گرفتن صدها عامل يا سيگنال رتبه‌بندي، صفحات موجود در فهرست را تجزيه و تحليل مي‌كنند تا تعيين كنند كه صفحات ترتيب بايد در نتايج جستجو براي يك پرس‌وجو نمايش داده شوند. در قياس كتابخانه ما، كتابدار تك تك كتاب‌هاي موجود در كتابخانه را خوانده است و مي‌تواند به شما بگويد كه دقيقاً كدام يك پاسخ سؤالات شما را خواهد داشت.

عوامل موفقيت سئو ما را مي توان پروكسي براي جنبه هايي از تجربه كاربر در نظر گرفت. به اين صورت است كه ربات‌هاي جستجو دقيقاً تخمين مي‌زنند كه يك وب‌سايت يا صفحه وب چقدر مي‌تواند به جستجوگر آنچه را كه جستجو مي‌كند ارائه دهد.

بر خلاف تبليغات جستجوي پولي، شما نمي توانيد براي به دست آوردن رتبه هاي جستجوي ارگانيك بالاتر به موتورهاي جستجو پولي بپردازيد، به اين معني كه كارشناسان سئو بايد كار كنند. اينجاست كه ما وارد مي شويم.

جدول تناوبي عوامل سئو ما عوامل را در شش دسته اصلي و وزن هر كدام بر اساس اهميت كلي آن براي سئو سازماندهي مي كند. به عنوان مثال، كيفيت محتوا و تحقيق كلمات كليدي از عوامل كليدي بهينه سازي محتوا هستند و قابليت خزيدن و سرعت از عوامل مهم معماري سئو سايت هستند.

جدول تناوبي سئو كه به تازگي به روز شده است همچنين شامل ليستي از سمومي است كه از بهترين شيوه هاي سئو مي كاهد. اينها ميانبرها يا ترفندهايي هستند كه ممكن است براي تضمين رتبه بالا در روزگاري كه روش هاي موتورها بسيار كمتر پيچيده بود، كافي باشد. و، آنها حتي ممكن است براي مدت كوتاهي اكنون كار كنند - حداقل تا زماني كه شما دستگير شويد.

ما همچنين يك بخش كاملاً جديد Niches داريم كه به عوامل موفقيت سئو در پشت سه جايگاه كليدي مي پردازد: سئوي محلي، اخبار/انتشار، و سئوي تجارت الكترونيك. در حالي كه جدول تناوبي كلي سئو ما به شما در بهترين شيوه ها كمك مي كند، دانستن تفاوت هاي ظريف سئو براي هر يك از اين جايگاه ها مي تواند به شما در موفقيت در نتايج جستجو براي كسب و كار كوچك، وبلاگ دستور پخت و/يا فروشگاه آنلاين كمك كند.

الگوريتم هاي جستجو به گونه اي طراحي شده اند كه صفحات مرتبط و معتبر را نشان دهند و تجربه جستجوي كارآمدي را در اختيار كاربران قرار دهند. بهينه سازي سايت و محتواي خود با در نظر گرفتن اين عوامل مي تواند به رتبه بندي صفحات شما در نتايج جستجو كمك كند.

چرا سئو براي بازاريابي مهم است؟

سئو بخش اساسي بازاريابي ديجيتال است زيرا افراد هر ساله تريليون ها جستجو انجام مي دهند، اغلب با هدف تجاري براي يافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو اغلب منبع اصلي ترافيك ديجيتال براي برندها است و مكمل ساير كانال هاي بازاريابي است. ديده شدن بيشتر و رتبه بالاتر در نتايج جستجو نسبت به رقباي شما مي تواند تأثير مهمي بر نتيجه شما داشته باشد.

با اين حال، نتايج جستجو در چند سال گذشته در حال تغيير بوده است تا به كاربران پاسخ‌هاي مستقيم و اطلاعاتي بدهد كه به احتمال زياد كاربران را به جاي هدايت آنها به وب‌سايت‌هاي ديگر، در صفحه نتايج نگه مي‌دارد.

همچنين توجه داشته باشيد، ويژگي‌هايي مانند نتايج غني و پانل‌هاي دانش در نتايج جستجو مي‌توانند ديد را افزايش دهند و اطلاعات بيشتري درباره شركت شما به طور مستقيم در نتايج به كاربران ارائه دهند.

در مجموع، سئو پايه و اساس يك اكوسيستم بازاريابي جامع است. وقتي متوجه شديد كه كاربران وب‌سايت شما چه مي‌خواهند، مي‌توانيد آن دانش را در كمپين‌هاي خود (پرداخت و ارگانيك)، در سراسر وب‌سايت، در ويژگي‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي خود و موارد ديگر پياده‌سازي كنيد.

چگونه مي توانم سئو را ياد بگيرم؟

نكته: منتظر به‌روزرساني جدول تناوبي SEO 2021 ما باشيد كه در SMX Advanced در 15 ژوئن راه اندازي مي‌شود!

براي بررسي مفيد سئو، جدول تناوبي عوامل سئو شما را با تمام مفاهيم كليدي كه بايد بدانيد، از جمله عناصر موفقيت آميز سئو درون صفحه و خارج از صفحه، به علاوه «سموم» يا تاكتيك‌هايي كه مي‌تواند به شما آسيب برساند، آشنا مي‌كند.

جدول و گزارش همراه نيز به سه بخش جستجو نگاه مي كند:

سئوي محلي

سئوي انتشار/اخبار

سئوي تجارت الكترونيك

جدول تناوبي عوامل SEO به عنوان پايه و اساس اين راهنماي سئو عمل مي كند. اين منابع با هم به شما كمك مي كند تا در مورد كسب و كار اينترنتي اطلاعات كسب كنيد و استراتژي خود را براي موفقيت آگاه كنيد.

راهنماي سرزمين موتورهاي جستجو براي سئو

به عنوان همراهي با جدول تناوبي عوامل سئو ما، راهنماي سرزمين موتورهاي جستجو براي سئو شما را از اصول بهينه سازي براي جستجو راهنمايي مي كند تا بتوانيد يك استراتژي قوي براي هدايت ترافيك ارگانيك به سايت خود ايجاد كنيد.

در راهنماي زير، ما اين عوامل را عميق‌تر توضيح مي‌دهيم و نكات تاكتيكي كارشناسان در مورد بهينه‌سازي موتورهاي جستجو را برجسته مي‌كنيم كه به وب‌سايت شما كمك مي‌كند بازديدكنندگان بيشتري از جستجوي ارگانيك داشته باشد.

فصل 1: انواع عوامل موفقيت موتور جستجو: اينها عوامل داخلي و خارجي هستند كه مي توانند بر رتبه بندي جستجوي شما تأثير بگذارند. ما همچنين به عمودي هاي طاقچه در سئو و تاكتيك هاي سمي SEO براي جلوگيري از آن نگاه خواهيم كرد.

فصل 2: ??محتوا و عوامل موفقيت موتور جستجو: براي ايجاد محتواي با كيفيت بالا كه موتورهاي جستجو و مخاطبان هدف شما را دوست داشته باشند، اين عناصر را در ذهن داشته باشيد.

فصل 3: معماري سايت و عوامل موفقيت موتور جستجو: بياييد به پشت صحنه برويم و جنبه هايي از سايت شما را بررسي كنيم كه دسترسي موتورهاي جستجو را آسان مي كند و بر تجربه كاربر تأثير مي گذارد.

فصل 4: كد HTML و عوامل موفقيت موتور جستجو: برچسب‌هاي HTML و داده‌هاي ساختاريافته به سازماندهي اطلاعات در سايت شما كمك مي‌كنند و به موتورهاي جستجو كمك مي‌كنند تا محتواي شما را درك كنند.

فصل 5: اعتماد، اعتبار، تخصص و رتبه بندي جستجو: نحوه تعامل كاربران شما با سايت شما، و همچنين اعتبار و اعتبار آن، به موتورهاي جستجو كمك مي كند تا تعيين كنند كه آيا ارزش نشان دادن به كاربران را دارد يا خير.

فصل 6: ايجاد لينك و رتبه بندي در موتورهاي جستجو: چرا لينك ها هنوز مهم هستند و چه چيزي در مورد محتواي شما به موتورهاي جستجو مي گويند.

فصل 7: شخصي‌سازي و رتبه‌بندي موتورهاي جستجو: اينها عناصر خاص كاربر مانند مكان و هدف هستند كه مي‌توانند بر نتايجي كه كاربران مي‌بينند تأثير بگذارند.

فصل 8: سموم و جريمه هاي هرزنامه موتور جستجو: مراقب «ميانبرهاي» سئو باشيد. گرفتار شدن با استفاده از اين تاكتيك ها به طور بالقوه مي تواند منجر به جريمه اقدام دستي شود يا حتي سايت شما را از فهرست جستجو حذف كند.

فصل 9: عمودهاي در حال ظهور در جستجو: جستجوي صوتي، محلي، تصويري و ويديويي راه‌هاي جديدي را براي كاربران براي يافتن آنچه به دنبال آن هستند نشان مي‌دهد. در حالي كه هر كدام فرصت‌هاي متفاوتي را براي برندها فراهم مي‌كنند، اما همچنان بر اساس اصول بنيادي سئو هستند.

اخبار سئو روزانه و مشاوره تخصصي سئو

علاوه بر اخبار روزانه از كاركنان تحريريه ما، Search Engine Land مقالات روزانه را از مشاركت كنندگان خبره منتشر مي كند كه مسائل سئو را عمدتاً از ديدگاه دروني پوشش مي دهد.

براي آخرين اخبار سئو و ستون هاي متخصص، كانال SEO را مرور كنيد. ثبت نام كنيد تا خبرنامه ايميل روزانه Search Engine Land را دريافت كنيد كه شامل خلاصه اي از اخبار بازاريابي جستجو و تجزيه و تحليل و بينش انحصاري است.

كتابخانه SEO Lands Search Engine

علاوه بر پوشش سئو به طور كلي، Search Engine Land همچنين داراي مناطق بهينه سازي موتور جستجو به طور خاص براي موتورهاي جستجوي اصلي است:

سئو گوگل

به روز رساني الگوريتم گوگل

كنسول جستجوي گوگل

بينگ سئو

دريافت اخبار و مشاوره سئو به صندوق ورودي شما

براي خلاصه اي از آخرين اخبار، نكات و تاكتيك هاي مرتبط با سئو از سايت موتورهاي جستجو و ساير منابع در سراسر وب، در خبرنامه مختصر روزانه ما مشترك شويد.

تخليه چاه براي چه مواردي استفاده مي شود

۵۳ بازديد

تخليه چاه براي چه مواردي استفاده مي شود

 

تخليه چاه زماني انجام مي شود كه شما يك ساختمان قديمي داشته باشيد  چاه بازكني شرق تهران كه داخل آن چاه باشد آن چاه پرشده باشد لذا براي جلوگيري از ايجاد هرگونه مشكل نياز به تخليه چاه مورد نظر داريد.همچنين زود تبليغ كردن در اين مورد ميتواند از هزينه هاي اضافي آن جلوگيري كند.و همچنين براي اينكه چاه تان دير تر پر شود نياز است كه يكسري موارد را رعايت كنيد و اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه در بعضي از موارد ممكن است كه شما ببينيد كه خيلي زود چاه فاظلاب تان پر شده است اين به دليل نشتي چاه و نشست زمين مي تواند باشد.

 

قيمت تخليه چاه

 

قيمت هاي مختلفي براي تخليه چاه وجود دارد در شركت ما اين قيمت ها مقرون به صرفه است. همچنين قيمت تخليه چاه بستگي به نوع شركت ،قديمي و جديد بودن و همچنين استفاده از تجهيزات جديد و يا قديمي و همچنين استفاده از نيروي مجرب و آموزش ديده قيمت تخليه چاه را تعيين مي كند . چاه بازكن  تخليه چاه شمال تهران مثلا قيمت تخليه چاه شمال تهران با جنوب تهران متفاوت است.اين نكته را هم در نظر بگيريد كه سازمان هاي نظارتي قيمت مصوب خودشان را به شركت ها اعلام مي كنند و شركت ها مجبورند از آنها اطاعت كنند و اگر شركتي فراتر از حد تعيين شده قيمت گذاري كند با برخورد تعضيرات مواجه خواهد شد

 

انواع تخليه چاه در شمال تهران

 

مهم ترين تفاوتي كه بين شركت هاي تخليه چاه در شمال تهران با جنوب تهران وجود دارد استفاده كردن از تجهيزات مدرن و بروز در شمال تهران است كه اين امر در جنوب تهران بسيار نادر است. هر چه تجهيزات و نيروي انساني در يك شركتي بهتر باشد امكان تخليه چاه با كيفيت و سرعت بيشتري انجام مي شود. لوله بازكن تخليه چاه غرب تهران البته قيمت شركت هايي كه اين سرويس دهي را انجام ميدهندبسيار باهم متفاوت است.بعضي از شركت ها به صورت مكانيزه و نيم مكانيزه اين كار را انجام ميدهند.

 

تخليه چاه مكانيزه چيست و چگونه است؟

 

معمولا تجربه ثابت كرده كه شركت هايي كه اين كار را انجام ميدهند به صورت باكيفيت تري اين كار انجام مي شود. زيرا آنها از تجهيزات و خدمات با كيفيت تري استفاده مي كنند تخيله چاه شمال تهران به همين دليل قيمت آنها نيز نسبت به جاهي ديگه بالا است. در اين بين متاسفانه شركت هاي تخليه چاه اي هم هستند كه به دروع مي گويند كه ما از تجهيزات مدرن و مكانيزه استفاده مي كنيم اما تجهيزات آنها بسيار فرسوده و قديمي است پس مراقب باشيد تا گول اين گونه شركت هارا نخوريد و سرمايه خود را از دست ندهيد.

 

چه عواملي ممكن است بر پر شدن يك چاه تاثير بگذارد؟

 

به طور كلي جنس چاه و جنس زمين، قطر چاه، عمق چاه،ومتراژ انبار چاه در پر شدن چاه دخيل اند.گاهي ممكن است به دليل ساخت و ساز و افزايش تبغاتو استفاده از يك چاه مشترك براي همه ي طبقات وعدم استفاده از يك چاه جديد همه ممكن اند از عوامل نشست چاه و پرشدن ان با شند. بنابراين، دستورالعمل هاي زير ضروري است چاه بازكني شرق تهران و مي تواند به صورت محلي يا منطقه اي براي موفقيت در انتخاب محل چاه اعمال شود .مناطق كم ارتفاع در مقايسه با نواحي شيب‌دار و ارتفاعات براي غرق شدن چاه‌ها مطلوب‌تر هستند، زيرا آب‌هاي زيرزميني در جهت شيب نزولي جريان دارند.

 

پوشش گياهي در جايي رشد مي كند كه آب هاي زيرزميني در اعماق كم موجود باشد. بنابراين، وجود پوشش گياهي ضخيم نشان دهنده ذخيره بزرگ آب زيرزميني در عمق كم است. با اين حال، وجود پوشش گياهي مانند گياهان بياباني نشان دهنده كمبود آب زيرزميني در اعماق كم است، زيرا آنها آب را از سطح زيرين جذب مي كنند و آن را در برگ ها و ساقه هاي گوشتي ضخيم خود ذخيره مي كنند.

 

مناطقي كه شامل خاك ضخيم يا پوشش آبرفتي و سنگ‌هاي هوازده، شكسته، درزدار و گسل‌شده هستند، نشان‌دهنده ذخيره‌سازي خوب آب‌هاي زيرزميني هستند، زيرا از نفوذ تغذيه آب‌هاي زيرزميني پشتيباني مي‌كنند. با اين حال، خاك هاي ريزدانه مانند خاك رس نمي توانند از نفوذ آب هاي زيرزميني پشتيباني كنند. علاوه بر اين، آنها نمي توانند آب را از جايي به مكان ديگر منتقل كنند و به دليل ركود، آب زيرزميني شور دارند. خاك هاي درشت دانه آب را منتقل مي كنند و از اين رو آب قابل شرب است. مناطق صخره اي طاس فاقد چنين شرايط مساعدي هستند زيرا اجازه نفوذ آب را نمي دهند. بنابراين، اين سنگ ها نشان دهنده كمبود آب زيرزميني است.

 

آب هاي سطحي مانند مخازن، حوضچه ها، درياچه ها، نهرها، مخازن و رودخانه ها به عنوان منابع تغذيه نواحي مجاور عمل مي كنند. بنابراين، اگر چاه ها را در داخل و اطراف مناطق آب هاي سطحي غرق كنيم، چاه ها مي توانند آب كافي توليد كنند.

 

بررسي چاه هاي موجود در مجاورت محل چاه هاي پيشنهادي با توجه به پوشش خاك، انواع سنگ (سنگ سخت يا سنگ نرم) و شرايط ساختاري آنها (شكستگي، درزه، گسل و ...) عمق تا سطح آب و عملكرد چاه مي باشد. براي داشتن تصويري واضح از شرايط هيدروژئولوژيكي يك منطقه ضروري است.

 

تخليه چاه شمال تهران

 

اسكن شرايط هيدروژئولوژيكي زيرسطحي مانند عمق زون خاك، ناحيه هوازده، ناحيه شكسته/درزدار و ناحيه شكسته نشده از سطح زمين ضروري است. از اين بررسي ها مي توان عمق ناحيه اشباع و كيفيت آب (شور يا غير شور) را ارزيابي كرد. چنين بررسي هايي بايد در تابستان انجام شود تا از عمق واقعي منطقه اشباع مطلع شود. اين منطقه عموماً در تابستان عميق و در ساير فصول كم عمق است. اگر بررسي‌ها را در فصل‌هايي غير از تابستان انجام دهيم، ممكن است شرايط آب در تابستان كاهش يا خشكي داشته باشد، زيرا عمق كم ناحيه اشباع مشاهده شده از فصول باقي‌مانده مي‌تواند كاهش يابد.

 

اگر دو چاه در يك زمين كم و بيش دشت نزديك به يكديگر قرار گيرند، به دليل تداخل چاه، زماني كه هر دو چاه به طور همزمان پمپاژ مي شوند، به خصوص در تابستان، منبع آب مي تواند به شدت تحت تأثير قرار گيرد. اين به اين دليل است كه آب يك چاه كم عمق نسبت به آب چاه عميق مي تواند به سرعت تخليه يا خشك شود. بنابراين، حفظ فاصله 150-300 متر در مناطق آبرفتي و 75-150 متر در مناطق سنگي بين دو چاه مهم است.

 

سطح آب در هر منطقه مي تواند در تابستان به دليل عدم تغذيه نفوذي كاهش يابد يا خشك شود. اما كاهش سطح آب در ارتفاعات نسبت به مناطق كم ارتفاع همان محل به دليل پمپاژ زياد چاه ها در اراضي كم ارتفاع مي تواند سريع باشد كه گاه بدون توجه به فاصله چاه ها منجر به خشك شدن چاه مي شود. بين آنها. اين شرايط مي تواند به سطوح هشدار دهنده برسد، جايي كه آپارتمان ها بيشتر به دليل بهره برداري بيش از حد هستند.

افت قيمت در بازار خودرو

۵۲ بازديد

افت قيمت در بازار خودرو

بازار خودرو هفته اول مردادماه با افت قيمت به پايان رساند.

در حالي بازار خودرو در هفته اول مردادماه در سراشيبي قيمتي قرار گرفت كه هنوز خريداران ترجيح مي‌دهند براي خريد خودرو دست نگه دارند.

البته به نظر مي‌رسد تامل متقاضيان خودرو در بازار بيشتر به دليل نبود قدرت خريد و قيمت‌هاي بالاي خودرو است.

با اين حال، برخي كارشناسان اعتقاد دارند كه اين كاهش قيمت، به دور جديد قرعه كشي وزارت صمت و از سوي ديگر صحبت‌هاي مطرح شده در خصوص نهايي شدن واردات ارتباط دارد.

همچنين فعالان بازار ارز عنوان مي‌كنند شرايط تورمي كشور و آينده مبهم برجام به گونه‌اي است كه نمي‌توان انتظار داشت شرايط كنوني تغيير محسوسي چه از طرف عرضه و چه از طرف تقاضا داشته باشد.

برخي از فعالان بازار عنوان مي‌كنند كه در روزهاي گذشته ميزان عرضه خودرو به بازار افزايش يافت و عرضه و تقاضا مقداري در حالت تعادلي قرار گرفت. به نظر مي‌رسد در روزهاي آينده نيز اين روند كاهشي در بازار خودروي كشور ادامه داشته باشد.

گزارش‌ها نشان مي‌دهد كه در حال حاضر در بازار خودرو سمند ال‌ايكس مدل ???? در بازار ??? ميليون تومان، پژوپارس مدل ???? حدود ??? ميليون تومان، پژو??? تيپ دو مدل ???? در حدود ??? ميليون قيمت دارد.

همچنين پژو ??? اتوماتيك مدل ???? با قيمت ??? ميليون تومان، رنو تندرپلاس اتوماتيك ??? ميليون تومان و دنا معمولي مدل ???? به قيمت ??? ميليون تومان به فروش مي‌رود.

منبع :  http://gg.gg/11x2ln

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/Edna%20Wise

https://ednawise2.tumblr.com/

https://www.pinterest.com/pin/1116259457615793533/

https://moz.com/community/q/user/ednawise

https://sites.google.com/view/ednawise2/home

https://footballhighlights.video.blog/2022/07/25/%d8%ae%d8%a8%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6957208621403299840/

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O00000AZOq7?language=en_US

https://www.openstreetmap.org/user/Edna%20Wise

https://myspace.com/ednawise2

https://www.quora.com/profile/Edna-Wise-1

https://disqus.com/by/edna_wise/about/

https://en.gravatar.com/eulatucker4

https://www.goodreads.com/user/show/153948506-edna-wise

https://www.ted.com/profiles/36924253/about

https://www.behance.net/ednawise

 

دستگاه پركن چمران

۵۴ بازديد

دستگاه پركن چمران

 

يكي از مهم ترين دستگاه ها در صنعت دستگاه پركن مي باشد، دستگاه پركن جهت پر كردن انواع مايعات، انواع پودر و … در صنعت بسته بندي محصولات استفاده مي شود. همانطور كه از نام دستگاه نيز مشخص است كاربرد اصلي اين دستگاه پركردن مواد به داخل ظروف در فرايند پر كردن و بسته بندي محصولات است. البته ناگفته نماند كه دستگاه پركن انواع مختلفي دارد دستگاه پركن مايعات، دستگاه پركن انواع پودر و گرانول ها و … انواع دستگاه پركن مي باشند. دستگاه هاي پركن به طور مكانيكي يا اتوماتيك كار مي كنند اين ماشين ها مي توانند اتوماتيك و يا نيمه اتوماتيك توليد شوند و عملكرد پركردن بر اساس وزني يا تايمري قابل هدايت باشد.

دستگاه پركن

دستگاه هاي پركن در مدل هاي متنوعي توليد مي شوند. از دستگاه پركن پودري گرفته تا پركن مايعات ( دستگاه پركن مايعات غليظ ، پركن مايعات رقيق ) و … همگي در بخشي از صنايع كاربرد دارند. در تمامي صنايع خواسته يا ناخواسته استفاده از اين دستگاه وجود دارد.

 

دستگاه پركن پمپي

براي پركردن مواد غليظ و مواد شيميايي به صورت پمپ مي باشد

دستگاه پركن مايعات غليظ

مايعاتي كه داراي ويسكوزيته زيادي هستند جزو دسته ي مايعات غليظ محسوب مي شوند. از اين نوع دستگاه پر كن استفاده مي گردد.

كاربرد دستگاه پركن مايعات كوچك

علاوه بر اين كه كاربرد دستگاه‌هاي پركن مايعات را مي‌توانيم به دو حوزه مايعات غليظ و رقيق تقسيم‌بندي كنيم، اندازه دستگاه هم مي‌تواند در اين مورد به ما كمك كند. به طور كلي براي كارگاه‌هاي خانگي و كارگاه‌هاي كوچك نياز به يك دستگاه بزرگ نيست و از لحاظ اقتصادي براي كارگاه به صرفه نيست. بنابراين به اكثر كارگاه‌هاي خانگي توصيه مي‌شود كه به فكر خريد دستگاه پركن مايعات كوچك باشند.

به عنوان مثال اگر شما در يك مغازه كوچك يا در انبار منزل خود يك دستگاه عصاره گيري يا گلاب‌گيري داشته باشيد به راحتي مي‌توانيد از يك دستگاه پركن مايعات كوچك براي بسته بندي توليدات خود كمك بگيريد. شما در منزل يا در يك كارگاه كوچك به راحتي مي‌توانيد محصولاتي مانند گلاب ، عرق نعنا ، لبنياتي مانند دوغ و شير عصاره گياهان دارويي و انواع نوشيدني‌هاي رقيق توليد كنيد و به راحتي هم بسته بندي كنيد.

كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي

اما در مورد كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي مسئله تغيير مي‌كند و شما با تنوع بيشتري مواجه هستيد. در وهله اول شما با حجم بالايي از توليد مواجه هستيد كه اين حجم بالا نياز به يك دستگاه پيشرفته با توانايي بالا دارد. اما در طرف مقابل ممكن است يك كارخانه در حوزه مشتقات نفتي فعاليت كند كه توليدات آنها شامل گريس با گرانروي بالا و بنزين با گرانروي پايين باشد.

در اين حالت كاربرد دستگاه پركن مايعات صنعتي تحت تأثير توليدات كارخانه و شرايط توليد آن‌ها قرار مي‌گيرد كه ممكن است تفاوت زيادي بين آنها وجود داشته باشد. بنابراين شما به هنگام خريد دستگاه پركن مايعات لازم است كه اين موارد را با شركت فروشنده در ميان بگذاريد تا آنها اطلاعات كاملتري در مورد دستگاه و شرايط استفاده از آن در اختيار شما قرار دهند. همين اطلاعات مختصر و اوليه در انتخاب دستگاه كمك زيادي به شما مي‌كند.

اصولاً كاربرد دستگاه پركن مايعات تحت تأثير نوع سيال و شرايط اختصاصي آن قرار مي‌گيرد. اين يعني ما براي مايعات غليظ دستگاهي متفاوت از مايعات رقيق داريم و شرايط آنها هم با هم فرق مي‌كند.

انتخاب دستگاه پركن مناسب

نوع دستگاه پركن غالبا وابسته به خواص نوشيدني محصول و نوع و شكل ظروف است. در مورد مايعات برخوردار از ويژگي جريان آزاد مانند نوشيدني‌ها، استفاده از دستگاه‌هاي با جريان زمان‌بندي شده يا سرريز مناسب است، در حالي كه براي محصولي با گرانروي بالاتر، پر كن پيستوني يا نوعِ جابجايي مثبت  مي‌تواند مناسبتر باشد.

نوع ظرف، حجم پرشدن و قطر دهانه‌ نيز اهميت دارد. دستگاه‌ هاي با ويژگي جريان زمان‌بندي شده و اُوِرفلو در نحوه انتقال محصول به ظرف تفاوت دارند. پركن‌هاي جريان زمان بندي شده، دستگاه‌هاي پر كننده حجمي هستند به اين معنا كه در هر سيكل پر كردن، دقيقا حجم يكساني از مايع را وارد ظرف مي‌كنند. اين دستگاه‌ ها براي پر كردن بسيار دقيق صرفنظر از شكل ظرف طراحي مي‌شوند. با اين حال اگر حجم ظرف متغير باشد، سطح پر شدن مي‌تواند ناهمسان به نظر برسد. بطري‌هاي شيشه‌اي، نمونه خوبي از ظروفي هستند كه غالبا شكل و حجم متغير دارند.

معرفي فروشگاه وبمستران

۵۰ بازديد

معرفي فروشگاه وبمستران

 

فروشگاه وبمستران : تقريبا در سال ???? بود كه محسن پيماني ?? ساله ايده اي به ذهنش رسيد و آن را عملي كرد و آن ايجاد يك فروشگاه فايل با فايل هاي ناب و مرجع بود پيماني در همان ابتدا نام فروشگاهش را فروشگاه وبمستران قرار داد چرا كه او يك وبمستر بود و در كنار ديگر وبمستران مشغول فعاليت بود فروشگاه وبمستران در ابتدا بر روي سرويسي از بلاگ هاي رز بلاگي مديريت ميشد اما بعد ها با توسعه وب بر روي يك سايت اختصاصي قرار گرفت و اكنون با برند فروشگاه وبمستران در حال خدمات رساني به مشتريان سراسر ايران است در زير اين فروشگاه را به طور كلي آناليز ميكنيم و محصولاتي كه در اين فروشگاه به فروش مي رسد را بررسي ميكنيم ، با ما همراه باشيد

 

فروشگاهي از جنس فايل هاي ناب

فروشگاه وبمستران يكي از مجموعه ايده هاي آكادمي پيماني است كه محسن پيماني آن را مديريت ميكند سياست كلي اين فروشگاه از ابتدا به اين صورت بوده است كه فايل هاي ناب و خاص درون فروشگاه قرار بگيرد تا ديدن آن فايل ها مشتري را شگفت زده و تشويق به خريد كند در زير برخي از اين فايل هاي ناب را به شما معرفي ميكنيم

بنرهاي لايه باز مناسبتي

از محصولاتي كه در داخل فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد بنرهاي لايه باز مناسبتي هستند  انواع بنر هاي لايه باز مناسبتني شامل بنر هاي مناسبتي براي ماه محرم ، بنر هاي مناسبتي براي ماه رمضان و انواع بنر هاي لايه باز ديگر در اين وبسايت بزرگ آينده نگر قرار دارند اين فايل ها به اين صورت است كه با دانلود هر كدام امكان ويرايش صد درصدي آنها قرار دارد و ميتوانيد آنها را هر طور كه دوست داريد ويرايش كنيد و لذت ببريد

انواع سابليمينال در موضوع هاي مختلف

از ديگر محصولاتي كه در فروشگاه وبمستران به فروش مي رسد انواع سابليمينال با موضوع هاي مختلف است همانطور كه ميدانيد سابليمينال ها كمك كننده به زندگي و ذهن هستند و انواع سابليمينال در فروشگاه وبمستران براي فروش قرار گرفته است كه ميتوانيد هر كدام مانند سابليمينال ثروت ، سابليمينال انگيزه ، سابليمينال زيبايي ، سابليمينال تناسب اندام و انواع ديگر سابليمينال ها را در اين فروشگاه مشاهده و با توجه به نياز خود خريداري كنيد ، لازم به ذكر است كه در فروشگاه وبمستران براي هر شخص سابليمينال جداگانه و كاملا به صورت اختصاصي تهيه ميشود

انواع ربات هاي تلگرامي

هر سايتي در ايران به يه چيزي معروف است ديجي كالا به فروش فايل ، بيتوته به مقاله و معروفيت فروشگاه وبمستران هم به ربات هاي تلگرامي كه قرار مي دهد است يكي از معروف ترين اين ربات ها كه خيلي ها اون رو ميشناسن ربات تلگرامي تبچي است كه اين فروشگاه ? سالي است كه آن را ارائه ميدهد و به مشتريان عزيز خدمات ارائه مي دهد حال بياييد با هم ببينيم اصلا ربات تبچي چيست ؟

ربات تبچي رباتي كه اين روزها در تلگرام نام اون رو زياد ميشنويم و دوست داريم بدونيم چه رباتي هست و چه كارايي داره و دقيقا براي ما چيكار ميكنه ، خب به صورت خلاصه اگه بخام براتون بگم ربات تبچي يه ربات تلگرامي هست كه انواع مختلفي با امكانات مختلفي داره و خوراك تبليغات توي تلگرام و سوپر گروه هاي تلگراميه ، پس به سوال اولتون جواب دادم كه دقيقا ربات تبچي چي هست بدونين كه ربات تبچي يه ربات تبليغاتي توي تلگرام هست

فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است ؟

در اينترنت كه سرچ ميكردم بسياري از سوالات شما در مورد اين بود كه فروشگاه وبمستران با چه سيستمي ساخته شده است برام به عنوان مدير اين فروشگاه خيلي جالب بود چون اينقدره سايت بزرگي داريم كه درباره سيستمي كه باهاش ساخته شده سرچ و جستجو ميشود به شما عزيزان ميگويم كه فروشگاه وبمستران با سيستم وردپرس ساخته شده كه تمومي پروتكل هاي امنيتي رو رعايت ميكنه و امن ترين و قوي ترين وبسايت حال حاضر فروشگاه فايل در اينترنت هست در طراحي فروشگاه وبمستران از سيستم وردپرسي پيشرفته استفاده شده است

 

نمونه سوالات آزمون راهنمايي و رانندگي ????

از ديگر ويژگي هايي كه فروشگاه وبمستران را از فروشگاه هاي ديگر متمايزتر كرده است وجود نمونه سوالات آزمون آيين نامه براي سال ???? است آزمون آيين نامه يكي از آزمون هاي سخت راهنمايي و رانندگي است كه در ايران برگزار ميشود تا گواهينامه به مددجويان گواهينامه تقديم شود

گواهينامه رانندگي چيست؟

گواهينامه رانندگي، كه به آن در گذشته «تصديق رانندگي» گفته مي‌شد، مدركي رسمي است مبني بر اينكه فردي مي‌تواند با وسايل نقليه? داراي موتور مانند موتور سيكلت، اتوموبيل، كاميون و اتوبوس رانندگي كند. در كشورهايي كه تعداد زيادي از شهروندان رانندگي مي‌كنند، گواهينامه? رانندگي هم‌چنين به عنوان يك مدرك هويتي ارزش دارد. معمولاً گواهينامه رانندگي تنها پس از قبولي در آزمون رانندگي به شخص داده مي‌شود براي دريافت گواهينامه ابتدا بايد آزمون آيين نامه آن را بدهيد اينجاست كه سوالات آزمون آيين نامه ???? بهترين محصوليست كه ميتوانيد انتخاب كنيد

گواهينامه رانندگي در ايران

اولين كسي كه در ايران قرباني تصادف اتومبيل شد، درويش خان نوازنده و استاد تار بود كه در سال ???? درگذشت؛ و اولين افسر آزمايش رانندگي كه نام و امضاء او در پاي اوراق رانندگان زمان قاجاريه وجود دارد به زبان فرانسه نوشته شده‌است شخصي بنام مسيوكلين بود كه بعد از وي اين سمت به ناصرخان انشاء اولين متخصص نظميه محول شد. همچنين اولين آيين‌نامه رانندگي در زمان وستد اهل سوئدي تهيه وتنظيم گرديد. وي در سال ???? ه‍.ش رياست نظميه را به عهده داشت و حدود ?? سال در اين پست باقي ماند. از كارهاي وي، ترجمه، تنظيم نظامنامه و آيين‌نامه قيد شده‌است كه راننده هنگام روز در شهر و اماكن پرجمعيت ضمن حركت از سمت راست بايد با سرعت ?? كيلومتر در ساعت و در خارج شهر ?? كيلومتر در ساعت و شب‌ها با ساعتي ?? كيلومتر براند يا اينكه در موقع نزديك شدن به حيوانات از قبيل اسب و قاطر كه طبعاً از صداي ماشين وحشت دارند از سرعت اتومبيل خود بكاهند و آرام حركت كنند تا باعث وحشت و رم كردن حيوانات نشوند. اولين چراغ‌هاي راهنمايي و رانندگي در سال‌هاي دهه ?? در تقاطع‌هاي سپه (امام خميني فعلي) ولي عصر، پل امير بهادر، باغ ملي دروازه شميران، گمرك و اميريه نصب گرديد ولي پيش‌از نصب اين چراغها، چراغ‌هاي راهنمايي به صورت كوله پشتي بودند كه داراي دو چراغ قرمز، سبز و كليدي در جهت خاموش و روشن كردن آن‌ها بود كه كوله پشتي در پشت مأمور قرار مي‌گرفت و كليد آن روي سينه سمت چپ قرار داشت اين چراغها كار مي‌كرد و مأمور با پشت كردن به طرف رانندگان اتومبيل آنان را متوقف يا دستور حركت به آنان مي‌دادند. بالاخره در سال‌هاي ?? و ?? چهارراه داراي چراغ خودكار گرديد. نخستين راننده زن در ايران شخصي بنام خانم هِلِن شَه بَنده بود كه در سال ???? موفق به گرفتن گواهينامه گرديد و در مطبوعات آن زمان درباره? اين اتفاق مقاله نوشتند و بالاخره در سال ???? هجري شمسي در اداره پليس شعبه‌اي بنام شعبه آلات ناقله در خيابان باب همايون (درب اندرون سابق) تأسيس گرديد و با ?? نفر مأمور كه از بين پاسبان‌ها انتخاب شده بودند كار كنترل عبور و مرور اتومبيل‌ها را به عهده گرفتند و علامت مشخصه آن‌ها يا ديگر افراد پليس بازوبند سفيدي بود كه به بازوي چپ خود مي‌بستند. رياست اين شعبه به شخصي بنام فتح ا… خان بهنام كه در حقيقت اولين رئيس راهنمايي و رانندگي محسوب مي‌شد و داراي درجه نايب اولي برابر ستوان يكم بود واگذار گرديد

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/BrianaMarina2

https://www.pinterest.com/pin/983966218562801606/

https://express.adobe.com/page/rHxXP9IEA1eoI/

https://sites.google.com/view/brianamarina2/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/07/24/shop-themmaker/

https://brianamarina2.tumblr.com/

https://myspace.com/brianamarina2

https://disqus.com/by/brianamarina2/about/

https://www.goodreads.com/user/show/153904639-briana-marina

https://en.gravatar.com/brianamarina2

https://www.ted.com/profiles/36903486

https://www.behance.net/brianamarina

https://brianamarina2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Briana-Marina

https://issuu.com/brianamarina2

https://www.twitch.tv/brianamarina2

 

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

۴۹ بازديد

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

اينستاگرام در چند سال اخير منبع درآمد خوبي براي مردم جهان شده است. اما كسب درآمد از اينستاگرام كار آساني نيست و براي اينكه يك صفحه اينستاگرام درآمدزايي داشته باشد، بايد تعداد فالوورها و لايك هاي پست هاي خود را افزايش دهيد. به طور كلي، هرچه تعداد لايك‌هاي شما در پست‌ و استوري اينستاگرام بيشتر باشد، پيج شما توسط اينستاگرام محبوب‌تر مي‌شويد. با رشد و بالا رفتن آمار پيج، صفحه شما به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد. وبسايت irpanel بصوت تخصصي در اين زمينه فعاليت دارد.

رشد ارگانيك را مي توان با برخي تكنيك ها در شبكه اجتماعي به دست آورد. به دست آوردن لايك در اينستاگرام يكي از راه‌هاي دستيابي به ديد بيشتر در اينترنت است، اگرچه تعداد لايك‌ها ديگر در اپليكيشن موبايل نمايش داده نمي‌شود. يكي از معيارهايي كه الگوريتم‌هاي شبكه اجتماعي براي نمايش پست‌ها در صفحه اصلي استفاده مي‌كنند، تعداد دفعاتي است كه كاربران از پروفايل‌هايي كه دنبال مي‌كنند، پست‌ها را لايك كرده‌اند. پست‌هاي اكانت‌هايي كه بيشترين تعامل را دارند معمولاً همان پست‌هايي هستند كه ابتدا ظاهر مي‌شوند، به همين دليل است كه گرفتن لايك فالوورهاي خود بسيار مهم است.

كساني كه مي‌خواهند به صورت ارگانيك در شبكه اجتماعي رشد كنند، مي‌توانند از تكنيك‌هايي مانند توليد محتواي خاص، استفاده از هشتگ‌ها براي دستيابي به پروفايل‌هاي مختلف، پست كردن در زمان‌هايي كه كاربران فعال‌تر هستند و راه‌هاي ديگر استفاده كنند. در اينجا هفت نكته وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند لايك بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد. شايان ذكر است در دستورالعمل هاي شبكه اجتماعي استفاده از ربات ها يا ابزارهاي خارجي براي اين منظور كه ممكن است باعث تنبيه كاربر شود را مجاز نمي داند. بنابراين، بهترين راه براي افزايش تعداد لايك، استفاده از ويژگي هاي خود اينستاگرام است.

  1. در زماني كه مخاطبان شما فعال هستند پست كنيد

دانستن زماني كه اكثر فالوورهاي شما در شبكه اجتماعي فعال هستند، جايگزين خوبي براي دريافت لايك بيشتر در نشريات شما است. كاربران حساب‌هاي تجاري يا سازندگان به اطلاعات فعاليت دنبال‌كنندگان دسترسي دارند. براي اين كار كافيست به پروفايل خود دسترسي داشته باشيد، بر روي "اطلاعات" كليك كنيد، تب "عمومي" را باز كنيد، در پايين صفحه، مي توانيد جزئياتي مانند ساعت هر روز از هفته كه فالوورهاي شما معمولا از اينستاگرام استفاده مي كنند را مشاهده كنيد. پر استفاده ترين دوره ها و پست هاي خود را براي آن لحظات برنامه ريزي كنيد.

علاوه بر اين، اينستاگرام همچنين زمان هايي را كه افراد معمولاً با پروفايل شما ارتباط برقرار مي كنند را نمايش مي دهد. براي اين كار نيز لازم است به اطلاعات موجود در حساب كاربري خود دسترسي پيدا كرده و بر روي “Activity” كليك كنيد. شبكه اجتماعي بهترين زمان دسترسي و تعامل فالوورهاي شما با انتشارات شما را نشان مي دهد.

  1. از هشتگ ها به درستي استفاده كنيد

هشتگ ها براي گرفتن لايك از افرادي كه هنوز پروفايل را فالو نكرده اند بسيار استفاده مي شود. با اين حال، در صورت استفاده بيش از حد يا نادرست، كاربر ممكن است به دسترسي مورد نظر خود دست پيدا نكند و حتي نشريه را به عنوان هرزنامه طبقه بندي كند. ايده آل اين است كه حداكثر 9 كلمه كليدي بنويسيد كه محتواي پست شما را نشان مي دهد، بنابراين افراد علاقه مند به موضوع آن را دوست داشته باشند و بتوانند نمايه شما را دنبال كنند. علاوه بر اين، بهترين مكان براي استفاده از هشتگ ها در كپشن نيست، بلكه در نظرات انتشارات شما است.

  1. حتما پست بگذاريد

تغذيه پروفايل خود با پست هاي معمولي نيز براي دريافت لايك بيشتر بسيار مهم است. نمايه هايي با به روز رساني كم معمولاً فالوور و در نتيجه لايك ها را از دست مي دهند. به اين ترتيب، ايده آل اين است كه برنامه اي از پست هاي هفتگي، ترجيحا در زمان هاي مشابه ايجاد كنيد تا فالوورهاي شما به ديدن محتواي شما عادت كنند. از ابزار Creator Studio فيس بوك براي برنامه ريزي محتوايي كه منتشر مي شود استفاده كنيد.

  1. در يك خوراك سازمان يافته سرمايه گذاري كنيد

داشتن يك فيد سازمان يافته با عكس هاي زيبا و هماهنگ مي تواند توجه فالوورهاي احتمالي را به پروفايل شما جلب كند. روي تكنيك‌هاي سازمان پست سرمايه‌گذاري كنيد، مانند پست‌هاي مشابه بر اساس رديف، رنگ، موزاييك، طرح‌دار با حاشيه و غيره. از برنامه‌هايي استفاده كنيد كه به شما امكان مي‌دهند فيد خود را با پست‌ها تجسم كنيد و به اين فكر كنيد كه آيا زيبايي‌شناسي براي كاربراني كه از حساب اينستاگرام شما بازديد مي‌كنند جذاب است يا خير. مهم است كه محتوا را طوري برنامه ريزي كنيد كه فيد شما به هم نريزد و دقيقاً آنچه را كه پروفايل اينستاگرام شما مي خواهد منتقل كند نشان دهد: محصولات مارك دار، محتواي خاص يا عكس هاي شخصي.

  1. بدانيد كه مخاطب چه چيزي را مي پسندد و محتواي خاص را ارسال كنيد

در نمايه برندتان، كسب‌وكارهاي كوچك، شخصي يا اينستاگرام نكات خاصي مانند بازي‌ها و سريال‌ها، لايك‌ها به شما كمك مي‌كنند تا بدانيد كه آيا افراد پست‌ها را دريافت مي‌كنند و محتوا را دوست دارند يا خير. هنگام دسترسي به اطلاعات پست هاي خود، تجزيه و تحليل كنيد، ببينيد كدام يك بيشترين تعامل را داشتند و سپس روي محتوايي با موضوعات مشابه سرمايه گذاري كنيد. به اين ترتيب، شانس دريافت لايك بيشتر پست هاي شما افزايش مي يابد.

  1. مكان ها را اضافه كنيد

يكي از گزينه‌ها براي دستيابي به لايك‌ها و فالوورهاي تازه وارد در منطقه شما يا افرادي كه به مكان‌هايي كه بازديد كرده‌ايد، استفاده از موقعيت مكاني در پست‌ها است. با كليك بر روي آدرس يك نقطه توريستي، مغازه ها يا حتي شهرها، تمام پست هايي كه مكان را اضافه كرده اند نمايش داده مي شوند. پست هايي كه بيشترين لايك را داشته باشند در ميان مرتبط ترين مطالب در موقعيت جغرافيايي نمايش داده مي شوند. براي استفاده از اين ويژگي، كافي است پس از نوشتن عنوان نشريه، روي «افزودن مكان» كليك كنيد.

  1. مشاركت كنيد و پروفايل هاي ديگر را تگ كنيد

مشاركت با ساير پروفايل‌ها در اينستاگرام به شما كمك مي‌كند به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه قبلاً حساب شما را دنبال نكرده‌اند. اين ويژگي را مي‌توان با پروفايل‌هاي برندهاي كوچك، شركت‌هاي سازنده محتوا انجام داد و براي لايك گرفتن از نشريات آنها، جالب است كه هر دو پروفايل شريك پست‌هاي مشابهي مي‌گذارند و يكديگر را تگ مي‌كنند. بنابراين، دنبال كنندگان اين دو حساب مي توانند به پروفايل ديگر دسترسي پيدا كنند، به محتوا علاقه مند شوند و تعامل را افزايش دهند.

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/HamidGuevar2

https://www.pinterest.com/pin/1109644795662138749/

https://express.adobe.com/page/PwNkQRn7rlniM/

https://sites.google.com/view/mrfallower/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/05/22/mrfallower-2/

https://hamidguevar2.tumblr.com/

https://myspace.com/hamidguevar2

https://disqus.com/by/hamidguevar2/about/

https://en.gravatar.com/hamidguevar2

https://www.ted.com/profiles/35366645

https://www.behance.net/hamidguevar

https://hamidguevar2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Hamid-Guevar

تخليه چاه چيست؟

۵۳ بازديد

تخليه چاه چيست؟

تخليه چاه عملي است كه با استفاده از آن تانكر هاي 12 و 6 هزار ليتري اقدام به تخليه چاه مي كنند. وبه وسيله مكنده ها و ساكشن ها  ويا پمپ هاي لجن كش ولايه روبي آن به وسيله نيروي انساني كه به داخل انبارحفر چاه فرستاده مي شوند تا بتوانند مواد جامد را به بيرون چاه  انتقال دهند.، لايه روبي چاه فاظلاب با استفاده از عمل تخليه چاه مي گويند.

تخليه چاه :

بايد بدانيد كه در بيشتر موارد تخليه چاه فاظلاب به دليل اينكه لوله بازكني چاه فاظلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فظولات در توالت ، آب و كف و صابون در كفشويي حمام ، همچنين در سيفون دستشويي ويا آشپز خانه مشخص مي شود.

معمولا در ساختمان هاي تازه ساخت بعد از گذشت سه تا پنج سال چاه هاي فاظلاب ناگهاني پر مي شوند.ودليل آن فقط كوچك بودن انبار چاه مي باشد.. بايد بدانيد كه در چنين مواردي ،ممكن است كه در مسير ها،گرفتگي لوله هم به وجود آمده باشدو نياز به لوله بازكن داشته باشيد.

كول گذاري چاه فاظلاب

پر شدن چاه يكي از بدترين اتفاقاتي است كه ممكن است براي خانه رخ دهد. پر شدن ناكهاني چاه مي تواند براي برخي از افراد مشكل ايجاد كند.وهزينه ناگهاني وبالاي تخليه چاه و بازسازي چاه مي تواند براي برخي از افراد مشكل ايجاد كند.وهزينه ناگهاني وبالاي تخليه چاه وبازسازي چاه ميتواند براي برخي از افراد مشكل ايجاد كند.

تخليه چاه چيست؟

لوله بازكني با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر هاي فولادي

لايه روبي سپتيك ها و منهول هاي صنعتي

حفر چاه هاي جذبي فاظلاب

خفر چاه ارت شمع ساختمان و ميله

زهكشي گود و ساختمان

حفاري گالري براي انتقال آب

تبديل چاه كهنه و قديمي به چاه نو وتازه

تخليه چاه فاظلاب

تخليه چاه فاظلاب ،در آوردن مواد زائد داخل چاه مي باشد و عمل تخليه ، به خاطر مواد جامد است كه از راه لوله كشي ،وارد چاه فاظلاب مي شوند اين مواد جامد از قبيل مو،مواد پلاستيكي،چربي آشپزخانه ها وفضولات انساني مي باشد و نياز به لايه روبي دارد.واين مواد كه مانند يك لايه ضد آب عمل كرده و مانع نفوذ آب به زمين مي شود.واين مواد قدرت ئفع آب توسط چاه را كم ميكند به طوري كه باعث مي شود چاه سريع تر پرشده چاه بازكن ونياز به عمل تخليه داشته باشد.معمولا در ساختمان هاي تازه ساخت بعد از سه تا پنج سال  چاه هاي فاظلاب ناگهاني پر مي شوند. ودليل آن فقط پر شدن انبار چاه مي باشد.

در چنين مواقعي ممكن است كه در مسير ها گرفتگي لوله هم به وجود آمده باشد. ونياز به لوله بازكن داشته باشيد

با تانكر 6 تا 12 هزار ليتر

تخليه با تانكر مكنده ساكشن

تخليه با پمپ هاي لچن كش

لايه روبي چاه با نيروي انساني

 

 

تخليه چاه در تهران

در تخليه چاه در تهران  كه بعد از حفرچاه و پر شدن چاه اتفاق مي افتد ودر سپتيك ها و منهول ها بعد از زمان مشخصي نسبت به مصرف مشخص مي شود و كف تراشي انبار چاه وعوامل مربوط به چاه فاظلاب  ولجن سپتيك و منهول ها را فرآيندي  كه طي آن موادي از قبيل لجن ، جامدات، وم واد مختلف را از درون چاه خارج مي كند واين عمل در مناطق مختلف تهران به دليل جنس خاك مناطق مختلف مي باشد و هزينه آن در مناطق مختلف بسيار متفاوت مي باشد.

بهترين روش تخليه چاه كدام است؟

بهترين روش هاي تخليه چاه هاي مسكوني و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن كش مي باشد.وبراي لايه روبي چاه بهتر است از نيروي انساني استفاده بشود به اين صورت كه پس از اجن كشي با تانكر نيروي متخصص مقني به درون چاه رفته و سپس لايه روبي را انجام ميدهد ودر مرحله آخر در بيشتر چاه ها نياز به كف تراشي مي باشد.

پس از پر شدن چاه چه كارهايي بايد انجام دهيم؟

 

1.اولين مرحله تماس با شركت تخليه چاه است

2.پيدا كردن درب چاه وباز كردن آن

3.تخليه به وسيله تانكر تخليه چاه

4.لايه روبي به ودر آوردن فضولات و جامدات درون چاه

5.كف تراشي چاه فاضلاب

آياباانجام اين روش ها تضميني وجود دارد كه چاه دوباره پر نشود؟

بله مادر شركت خود اين تضمين را به شما مي دهيم كه با انجام روش هاي گفته شده تخليه چاه صورت گيرد چاه شما كاملا تعمير وبازسازي شود و مانند گذشته جذب آب داشته باشد.

باچاه فاظلاب پر شده چيكار كنيم كه دوباره مثل روز اول كاركنه؟

پر شدن چاه فاظلاب يكي از اتفاقات بد در ساختمان ها استكه اگر دير متوجه آن بشويد ممكن است هزينه هاي بيشتر وخطرات بيشتري را براي شما در بر داشته باشد.يكي از اشتباهات رايج در تخليه چاه اين است كه فقط آب آن را تخليه مي كنند كه طي ماه ها و هفته ها به صورت مداوم انجام ميگيرد و اين پر شدن باعث ريزش چاه مي شود.ودر زمين هايي كه خاك سست دارند بيشتر ديده مي شوند.

تخليه چاه جنوب تهران چگونه است؟

عمل تخليه چاه در جنوب تهران توسط بهترين اكيپ مجهز و مستقر در منطقه جنوب تهران با انواع ماشين هاي بزرگ 12 تني وهمچنين لايه روبي و بازسازي چاه هاي ريزش كرده در جنوب تهران انجام مي شود.

تخليه چاه شمال تهران چگونه است؟

ما در شمال تهران با مجهز ترين دستاه ها آماده انجام هرگونه تخليه فاظلاب و چاه  وسپتيك و همچنين كليه امور مربوطه هستيم.واين عمل را با استفاده از نيروي جوان و كاملا متخصص در اين زمينه انجام ميدهيم.

ماشين تخليه چاه چيست؟

عموما خاور بنز با ظرفيت شش هزار ليتر است.ماشين تخليه چاه وتانكرتخليه چاه به دو روش مكنده ساكشن كه دستگاه ساكشن بر روي ماشين نصب مي شودو عموما صداي زيادي داردو نوع بعدي با استفاده از پمپ هاي مخصوص اين كار ميباشد. ودرمراحل بعدي لايه روبي و براي انتقال از نيسان هاي داراي بشكه استفاده مي شود.وبراي كف تراشيچاه بعد از عمل كف تراشي خاك حاصل رابا استفاده از ماشين داراي كمپرسورخاك را انتقال مي دهيم.

 

تخليه سپنتيك چاه

تخليه سپنتيك چاه با استفاده از دستگاه مكنده مخصوص انجام مي شود.تا سنتيك تانك كاملا تخليه شود.با استفاده ازروش مكنده سپنتيك تانك كاملا تخليه  وتميز مي شود.ونيازي به هيچ عمل ديگري براي تخليه چاه نمي باشد.

قيمت تخليه چاه در تهران به چه صورت است؟

قيمت تخليه چاه به ازاي هر سرويسي كه انجام مي گيرد قيمت گذاري مي شود. وقيمت آن به دليل اينكه چاه هاي فاظلاب نشان نمي دهند كه چه ميزان فاظلاب جامد در آن قرار دارد به اين دليل به صورت سرويسي قيمت گذاري مي شوند.البته در بيشتر موارد بعد از انجام كار ولايه روبي مقني كه درون چاه ها مي باشد. در هنگام لايه روبيحدودا مي تواند نسبت به تجربه خودتعداد سرويس را حدودابگويد.اما اين نيز ملاك تخليه چاه نيست.

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

۵۳ بازديد

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

اينستاگرام در چند سال اخير منبع درآمد خوبي براي مردم جهان شده است. اما كسب درآمد از اينستاگرام كار آساني نيست و براي اينكه يك صفحه اينستاگرام درآمدزايي داشته باشد، بايد تعداد فالوورها و لايك هاي پست هاي خود را افزايش دهيد. به طور كلي، هرچه تعداد لايك‌هاي شما در پست‌ و استوري اينستاگرام بيشتر باشد، پيج شما توسط اينستاگرام محبوب‌تر مي‌شويد. با رشد و بالا رفتن آمار پيج، صفحه شما به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد. وبسايت irpanel بصوت تخصصي در اين زمينه فعاليت دارد.

رشد ارگانيك را مي توان با برخي تكنيك ها در شبكه اجتماعي به دست آورد. به دست آوردن لايك در اينستاگرام يكي از راه‌هاي دستيابي به ديد بيشتر در اينترنت است، اگرچه تعداد لايك‌ها ديگر در اپليكيشن موبايل نمايش داده نمي‌شود. يكي از معيارهايي كه الگوريتم‌هاي شبكه اجتماعي براي نمايش پست‌ها در صفحه اصلي استفاده مي‌كنند، تعداد دفعاتي است كه كاربران از پروفايل‌هايي كه دنبال مي‌كنند، پست‌ها را لايك كرده‌اند. پست‌هاي اكانت‌هايي كه بيشترين تعامل را دارند معمولاً همان پست‌هايي هستند كه ابتدا ظاهر مي‌شوند، به همين دليل است كه گرفتن لايك فالوورهاي خود بسيار مهم است.

كساني كه مي‌خواهند به صورت ارگانيك در شبكه اجتماعي رشد كنند، مي‌توانند از تكنيك‌هايي مانند توليد محتواي خاص، استفاده از هشتگ‌ها براي دستيابي به پروفايل‌هاي مختلف، پست كردن در زمان‌هايي كه كاربران فعال‌تر هستند و راه‌هاي ديگر استفاده كنند. در اينجا هفت نكته وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند لايك بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد. شايان ذكر است در دستورالعمل هاي شبكه اجتماعي استفاده از ربات ها يا ابزارهاي خارجي براي اين منظور كه ممكن است باعث تنبيه كاربر شود را مجاز نمي داند. بنابراين، بهترين راه براي افزايش تعداد لايك، استفاده از ويژگي هاي خود اينستاگرام است.

  1. در زماني كه مخاطبان شما فعال هستند پست كنيد

دانستن زماني كه اكثر فالوورهاي شما در شبكه اجتماعي فعال هستند، جايگزين خوبي براي دريافت لايك بيشتر در نشريات شما است. كاربران حساب‌هاي تجاري يا سازندگان به اطلاعات فعاليت دنبال‌كنندگان دسترسي دارند. براي اين كار كافيست به پروفايل خود دسترسي داشته باشيد، بر روي "اطلاعات" كليك كنيد، تب "عمومي" را باز كنيد، در پايين صفحه، مي توانيد جزئياتي مانند ساعت هر روز از هفته كه فالوورهاي شما معمولا از اينستاگرام استفاده مي كنند را مشاهده كنيد. پر استفاده ترين دوره ها و پست هاي خود را براي آن لحظات برنامه ريزي كنيد.

علاوه بر اين، اينستاگرام همچنين زمان هايي را كه افراد معمولاً با پروفايل شما ارتباط برقرار مي كنند را نمايش مي دهد. براي اين كار نيز لازم است به اطلاعات موجود در حساب كاربري خود دسترسي پيدا كرده و بر روي “Activity” كليك كنيد. شبكه اجتماعي بهترين زمان دسترسي و تعامل فالوورهاي شما با انتشارات شما را نشان مي دهد.

  1. از هشتگ ها به درستي استفاده كنيد

هشتگ ها براي گرفتن لايك از افرادي كه هنوز پروفايل را فالو نكرده اند بسيار استفاده مي شود. با اين حال، در صورت استفاده بيش از حد يا نادرست، كاربر ممكن است به دسترسي مورد نظر خود دست پيدا نكند و حتي نشريه را به عنوان هرزنامه طبقه بندي كند. ايده آل اين است كه حداكثر 9 كلمه كليدي بنويسيد كه محتواي پست شما را نشان مي دهد، بنابراين افراد علاقه مند به موضوع آن را دوست داشته باشند و بتوانند نمايه شما را دنبال كنند. علاوه بر اين، بهترين مكان براي استفاده از هشتگ ها در كپشن نيست، بلكه در نظرات انتشارات شما است.

  1. حتما پست بگذاريد

تغذيه پروفايل خود با پست هاي معمولي نيز براي دريافت لايك بيشتر بسيار مهم است. نمايه هايي با به روز رساني كم معمولاً فالوور و در نتيجه لايك ها را از دست مي دهند. به اين ترتيب، ايده آل اين است كه برنامه اي از پست هاي هفتگي، ترجيحا در زمان هاي مشابه ايجاد كنيد تا فالوورهاي شما به ديدن محتواي شما عادت كنند. از ابزار Creator Studio فيس بوك براي برنامه ريزي محتوايي كه منتشر مي شود استفاده كنيد.

  1. در يك خوراك سازمان يافته سرمايه گذاري كنيد

داشتن يك فيد سازمان يافته با عكس هاي زيبا و هماهنگ مي تواند توجه فالوورهاي احتمالي را به پروفايل شما جلب كند. روي تكنيك‌هاي سازمان پست سرمايه‌گذاري كنيد، مانند پست‌هاي مشابه بر اساس رديف، رنگ، موزاييك، طرح‌دار با حاشيه و غيره. از برنامه‌هايي استفاده كنيد كه به شما امكان مي‌دهند فيد خود را با پست‌ها تجسم كنيد و به اين فكر كنيد كه آيا زيبايي‌شناسي براي كاربراني كه از حساب اينستاگرام شما بازديد مي‌كنند جذاب است يا خير. مهم است كه محتوا را طوري برنامه ريزي كنيد كه فيد شما به هم نريزد و دقيقاً آنچه را كه پروفايل اينستاگرام شما مي خواهد منتقل كند نشان دهد: محصولات مارك دار، محتواي خاص يا عكس هاي شخصي.

  1. بدانيد كه مخاطب چه چيزي را مي پسندد و محتواي خاص را ارسال كنيد

در نمايه برندتان، كسب‌وكارهاي كوچك، شخصي يا اينستاگرام نكات خاصي مانند بازي‌ها و سريال‌ها، لايك‌ها به شما كمك مي‌كنند تا بدانيد كه آيا افراد پست‌ها را دريافت مي‌كنند و محتوا را دوست دارند يا خير. هنگام دسترسي به اطلاعات پست هاي خود، تجزيه و تحليل كنيد، ببينيد كدام يك بيشترين تعامل را داشتند و سپس روي محتوايي با موضوعات مشابه سرمايه گذاري كنيد. به اين ترتيب، شانس دريافت لايك بيشتر پست هاي شما افزايش مي يابد.

  1. مكان ها را اضافه كنيد

يكي از گزينه‌ها براي دستيابي به لايك‌ها و فالوورهاي تازه وارد در منطقه شما يا افرادي كه به مكان‌هايي كه بازديد كرده‌ايد، استفاده از موقعيت مكاني در پست‌ها است. با كليك بر روي آدرس يك نقطه توريستي، مغازه ها يا حتي شهرها، تمام پست هايي كه مكان را اضافه كرده اند نمايش داده مي شوند. پست هايي كه بيشترين لايك را داشته باشند در ميان مرتبط ترين مطالب در موقعيت جغرافيايي نمايش داده مي شوند. براي استفاده از اين ويژگي، كافي است پس از نوشتن عنوان نشريه، روي «افزودن مكان» كليك كنيد.

  1. مشاركت كنيد و پروفايل هاي ديگر را تگ كنيد

مشاركت با ساير پروفايل‌ها در اينستاگرام به شما كمك مي‌كند به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه قبلاً حساب شما را دنبال نكرده‌اند. اين ويژگي را مي‌توان با پروفايل‌هاي برندهاي كوچك، شركت‌هاي سازنده محتوا انجام داد و براي لايك گرفتن از نشريات آنها، جالب است كه هر دو پروفايل شريك پست‌هاي مشابهي مي‌گذارند و يكديگر را تگ مي‌كنند. بنابراين، دنبال كنندگان اين دو حساب مي توانند به پروفايل ديگر دسترسي پيدا كنند، به محتوا علاقه مند شوند و تعامل را افزايش دهند.

 

 

https://social.msdn.microsoft.com/Profile/HamidGuevar2

https://www.pinterest.com/pin/1109644795662138749/

https://express.adobe.com/page/PwNkQRn7rlniM/

https://sites.google.com/view/mrfallower/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/05/22/mrfallower-2/

https://hamidguevar2.tumblr.com/

https://myspace.com/hamidguevar2

https://disqus.com/by/hamidguevar2/about/

https://en.gravatar.com/hamidguevar2

https://www.ted.com/profiles/35366645

https://www.behance.net/hamidguevar

https://hamidguevar2.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Hamid-Guevar