بازاريابي وابسته چيست (و چگونه شروع كنيم

۶۷ بازديد

بازاريابي وابسته چيست (و چگونه شروع كنيم)

بازاريابي وابسته در سال 2021 چيست؟

به نظر ايده آل است، اينطور نيست؟ شما يك وب سايت راه اندازي مي كنيد، چند لينك وابسته اضافه مي كنيد و شروع به كسب درآمد غيرفعال مي كنيد كه هميشه آرزويش را داشتيد.

بسياري از وبلاگ نويسان از اين راه درآمد بالايي دارند. به عنوان مثال، رايان رابينسون در سايت ryrob.com هر ماه پنج رقم ميانه به دست مي آورد.

با اين حال، وبلاگ نويسي تنها راه كسب درآمد از بازاريابي وابسته نيست. ميكروسايت‌ها، فهرست‌هاي ايميل و بازاريابي ويديويي تنها چند روشي هستند كه مردم براي كسب درآمد آنلاين از آن‌ها استفاده مي‌كنند.

اگرچه همه افراد از بازاريابي وابسته شش رقمي نمي گيرند، اما مي توانيد از نكات و استراتژي هايي براي بهبود سايت خود و افزايش درآمد خود استفاده كنيد.

بازاريابي وابسته فرآيند كسب درآمد (كميسيون) است كه هر بار كه محصولات يا خدمات يك شركت را تبليغ مي كنيد و فروش را انجام مي دهيد. شما فقط هر بار كه فروش را انجام مي دهيد، حقوق دريافت مي كنيد، درست مانند يك نماينده فروش فقط كميسيون.

اكنون قبل از اينكه وارد بازاريابي وابسته شوم، اجازه دهيد به شما بگويم كه چرا بايد به آن اهميت دهيد.

از زماني كه هفته كاري 4 ساعته منتشر شد، به نظر مي رسد همه هدف يكساني دارند.

براي بيدار شدن در صبح، لپ تاپ خود را باز كنيد و به چيزي شبيه به اين نگاه كنيد:

راهنماي بازاريابي وابسته 2021

اين رويا است، درست است؟

هنگام خواب پول در بياوريد.

آماده بيشتر دانستن هستيد؟ بياييد با اصول اوليه شروع كنيم - چيست و چه كسي از آن استفاده مي كند.

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته به تبليغ محصولات ديگران در ازاي پورسانت كوچك براي هر فروش مي پردازد. احتمالاً در بسياري از وب‌سايت‌هايي كه بازديد مي‌كنيد، عناويني با علامت «پيوند وابسته» يا «پست حمايت‌شده» ديده‌ايد. يا شايد قبلاً اولين قدم را برداشته ايد و در يك شبكه وابسته ثبت نام كرده ايد.

اگر در بازاريابي وابسته جديد هستيد، بياييد نحوه عملكرد آن را پوشش دهيم.

ابتدا، يك برنامه يا شبكه وابسته را پيدا كنيد كه به آن علاقه داريد. به نماي كلي برنامه، از جمله نوع محصولات يا خدمات، روش هاي پرداخت، و كميسيون هايي كه ارائه مي دهند نگاه كنيد.

اگر براي شما جذاب است، ثبت نام كنيد و منتظر تاييد پذيرش خود باشيد. سپس، شروع به ايجاد محتوا، اضافه كردن پيوندهاي سفارشي برنامه كنيد. اين پيوندها زماني را كه يكي از كاربران شما خريدي انجام مي‌دهد، رديابي مي‌كنند و كميسيون كمي دريافت خواهيد كرد.

شما مي توانيد با شركت هاي فردي يا شبكه هاي وابسته كار كنيد، جايي كه ثبت نام كرده و برنامه هاي مورد علاقه خود را انتخاب كنيد. براي سهولت در انتخاب، برنامه ها به طور كلي به دسته بندي تقسيم مي شوند. پس از تأييد، شروع به تبليغ پيوندهاي وابسته خود در وب سايت خود، در خبرنامه ها، در رسانه هاي اجتماعي و هر جاي ديگري كه مجاز به اشتراك گذاري پيوندها هستيد، كنيد.

هنگامي كه به حداقل سطح پرداخت رسيديد، شبكه براي شما يك پرداخت ارسال مي كند. روش هاي پرداخت متفاوت است و معمولاً شامل پي پال، حواله هاي بانكي و چك مي شود.

بياييد نگاهي عميق تر به بخش هاي يك سيستم بازاريابي وابسته موفق بيندازيم.

بازرگان

گاهي اوقات به عنوان خالق، فروشنده، نام تجاري، خرده فروش يا فروشنده نيز شناخته مي شود. اين حزب است كه محصول را ايجاد مي كند. اين مي تواند يك شركت بزرگ مانند Dyson باشد كه جاروبرقي توليد مي كند.

يا ممكن است يك فرد مجرد مانند ماريا كوز باشد كه دوره هاي آنلاين را به كارآفرينان زن مي فروشد.

از كارآفرينان انفرادي گرفته تا استارت‌آپ‌ها تا شركت‌هاي عظيم Fortune 500، هر كسي مي‌تواند تاجر پشت برنامه بازاريابي وابسته باشد. آنها حتي نيازي به مشاركت فعال ندارند. آنها فقط بايد محصولي براي فروش داشته باشند.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي كنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابان وابسته

اين حزب گاهي به عنوان ناشر نيز شناخته مي شود. شركت‌هاي وابسته همچنين مي‌توانند از افراد مجرد تا كل شركت‌ها متغير باشند. يك تجارت بازاريابي وابسته مي تواند ماهانه چند صد دلار كميسيون يا ده ها ميليون دلار توليد كند.

اينجا جايي است كه بازاريابي اتفاق مي افتد. يك شركت وابسته يك يا چند محصول وابسته را تبليغ مي كند و سعي مي كند مشتريان بالقوه را در مورد ارزش محصول تاجر جذب و متقاعد كند تا در نهايت آن را خريداري كنند.

اين را مي توان با اجراي وبلاگ بررسي محصولات تاجر به دست آورد. مثلا:

نمونه اي از يك وب سايت وابسته

همچنين مي‌تواند يك سايت كامل براي يافتن محصولات جالب مرتبط با موضوع خاص و تبليغ آن محصولات وابسته باشد.

نمونه اي از يك وب سايت وابسته

(به همين دليل است كه I'm Breke يكي از محبوب ترين سايت هاي شبكه وابسته است)

مصرف كننده

مشتري يا مصرف كننده سيستم وابسته را به گردش در مي آورد. بدون فروش، هيچ كميسيوني براي تقسيم وجود ندارد و هيچ درآمدي براي تقسيم وجود ندارد.

شركت وابسته سعي مي‌كند در هر كانالي كه مناسب مي‌داند، براي مصرف‌كننده بازاريابي كند، خواه اين شبكه اجتماعي، بيلبوردهاي ديجيتال يا از طريق يك موتور جستجو با استفاده از بازاريابي محتوا در وبلاگ باشد.

مصرف كننده بايد بداند كه بخشي از يك سيستم بازاريابي وابسته است. معمولاً يك سلب مسئوليت كوتاه مانند «اگر مواردي را در اين سايت خريداري كنيد، ممكن است كميسيون كمي كسب كنم. از اينكه از كار ما حمايت مي كنيد سپاسگزاريم.» خوبه.

مصرف كننده معمولاً قيمت بالاتري را به بازارياب وابسته نمي پردازد، زيرا هزينه شبكه وابسته از قبل در قيمت خرده فروشي گنجانده شده است.

https://www.blogtalkradio.com/hyehewitt7
https://www.viki.com/users/hyehewitt7_406/about
https://visual.ly/users/hyehewitt7/portfolio
http://www.wikidot.com/user:info/hye-hewitt
https://www.yelp.ca/user_details?userid=6u7Fh3NoXr_z3c9RRlJWgQ
https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yxpgpovx6k?live
https://slides.com/hyehewitt7
https://500px.com/p/hyehewitt7?view=photos
https://www.mapleprimes.com/users/HyeHewitt7
https://www.reddit.com/r/business/comments/ssua85/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%DB%8C%D8%A7%D8%A8/
https://www.cplusplus.com/user/HyeHewitt7/
https://8tracks.com/hyehewitt7
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد